Mer stickat..

Visst är den fin? Svängde förbi Loppiset idag och köpte denna riktigt fina stickade tröjan. Den är stor, mysig och perfekt inför hösten. 

Hej förresten, nu är jag back on track igen! Idag var jag, mamma och Saga på lite små ärenden och svängde även förbi loppiset, vi kunde bara inte motstå att kika. Fick köpt 2 plagg och en halsduk på Monki. Vi var nämligen på Frölunda Torg och gjorde "ärenden". När jag kom hem rensade jag min garderob, ska nämligen sälja själv nästa helg! Nu ska jag, mamma & Saga strax äta pizza. Pappa är inte hemma över helgen så vi har det lite extra mysigt. Vi ska strax måla akvarell, mysig kväll kommer det att bli! 
Håll utkik efter ett kill stickad tröja och min halsduk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0