Lucky!

Hallo på er! Åh jag har haft en jätte bra dag i skolan! Vi började åtta och gick till Subway och lunchade i slutet av dagen. Det var jag, Emelie, Amanda & Kumba! Alltid lika gott att äta på Subway även om det inte mättar fullt ut! Sedan gick jag och Emelie runt i stan och kikade lite tills jag träffade Ulrika.
Vi bestämmde oss för att gå till Movieline och se vilken tid The Vampire Diaries släpps imorgon. Så där stog jag med mina stor hundögon och fråga, det slutade med att han i disken sa att han kunde göra ett undantag!!! Jag fattade ingenting, vadå undantag? Jag har ju inte bett om något? Men så hämtar han den senaste, TVD SÄSONG 3, jag blev så lycklig!! Så länge som jag väntat! 
Sedan när jag skulle betala och skulle dra mitt bonuskort sa han att jag hade 100.- rabatt. Herregud! Värsta flytet hade jag ju!
So maybe, är jag kanske den ända i Sverige som har säsong 3 nu eftersom att den släpptes på svenska på CDON.com idag och på Movieline imorgon. Wihooo! ÖVERLYCKLIG TJEJ, haha bara för en box........
Men mitt flyt funkade inte hela vägen hem, jag fick åka hem med moppen i ösregn med min kofta...
Ha en toppen fin kväll, jag är sååååå lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0