Hej och hå tråkigt inlägg!

Hej, oj vad trött jag är! Jag har haft en bra skoldag i skolan, vi ska skriva ett repotage i svenskan om konsumtion. Till exempel om man köper ett plagg på H&M, vem har slitit för att du ska se snygg ut. Vi ska skriva om fabrikerna, där dom sliter för sina liv och hur farligt det är att arbeta där. Det ska bli riktigt kul och jag ska fokusera på fabrikerna och hur människorna har det där som jobbar. 
Efter skolan åkte jag hem och åt, började skissa på min planering inför mitt repotage men hade hjärnsläpp så jag smsade Ulrika! Det är alltid skönt att veta att man har någon att rådfråga. Vi gick en lång promenad och sedan följde jag henne till busshållplatsen med cyckeln och sedan cyklade jag hem.
Jag kommer ha världens träningsvärk imorgon!
Nu ska jag faktiskt äta en kvällsmacka och kolla på Andra Avenyn, är så fruktansvärt trött!
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0