Fynd från G.t

När jag väntade på dom andra igår när vi skulle äta lunch gick jag in till Gina Tricot och kollade bland rean. Jag brukar inte hitta så mycket på rean när det inte är "värstan rean" om man säger så. Men jag bläddrade mellan plaggen och hittade den perfekta jackan/koftan (?) Ja vad är det egentligen för plagg?
Ett snyggt plagg är det ända jag vet, vinrött och perfekt nu i höst! Gillar dragkedjorna, speciellt vid ärmarna! Jag köpte den för 150 kronor (300 kronor), det var halva priset så jag känner mig riktigt nöjd med mitt snygga fynd!

Kommentarer
Postat av: Amanda Olsson

åååh va feeejn, vart köpte du den?? fanns den vita där? ♥

Svar: Älsklingen, läs texten! ♥ ♥ ♥
Disa Thorsson

2012-09-22 @ 15:06:47
URL: http://www.amandaolssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0