Första September


Hejsan! Jag har haft en riktigt skön morgon! Jag har ätit god frukost, läst ett repotage om min favorit Alexander S & jag har även varit ute i skogen och fotat en massa vacker natur. Allt börjar få sin vackra färg nu inför hösten! Idag är det första September och visst har detta året gott fort? Helt otroligt att det redan är höst och att om 4 månader är det 2013. Men hösten är min favorit årstid och det kommer bli så mysigt!

Idag ska jag och mamma iväg till Ikea och börja planera mitt rum och även dom andra rummen i huset som renoveras efter vattenläckan förra hösten. Kommer bli super kul att få inrdea 3 nya rum + mitt då!
Nu ska jag strax börja ta på mig vettiga kläder, ha en riktigt fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Di måste visa före och efter bilder! Så kul!

Svar: Visst kan jag göra det! :D
Disa Thorsson

2012-09-01 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0