FÖR ETT ÅR SEDAN

Åh höst, detta var för ett år sedan! Solig och fin höst!

Gud vad jag saknar detta! Saknar min gamla vänner så otroligt mycket, saknar tiderna med Bella och Amanda när man gick ut i skogen och fotade, saknar mina stunder med Caroline & Ulrika, mina änglar som jag tillbringade hela min högstadie-tid med! Ibland saknar man bara allt lite extra mycket även om man ska blicka frammåt!
Kommer aldrig släppa taget om mina fantastiska vänner, dom är mina skatter och kommer alltid att vara! Ville bara förmedla detta till er, saknar mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Amanda Olsson

Shit vilken pingla man var! Haha! Saknar dig mitt hjärta, älskar dig super duper mycket ♥

2012-09-27 @ 21:52:57
URL: http://www.amandaolssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0