27/9

Heej! Vilket depp väder det är! När jag tänker höst tänker jag röda träd, sol och lite värme men istället får man regn, moln, blåst och tråk! Jag hade i alla fall en bra dag, alltid lika kul att hänga med Jennifer, Miyase, Antonio och Adam efter skolan! Det har blivit en liten turin för os alla fem, jätte trevligt! Vi gjorde inte så mycket mer än vad vi brukar göra, vi åt och gick runt i butiker och tjattrade! Ikväll ska jag dejta tv för det kommer två mat-program som jag vill se! Tänkte lägga lite tid på bloggen nu ikväll också, lucky yoou! Tänkte avslutade detta inlägget med bilder från veckan! 
Zeke // Kalla jag, väntar på bussen // Min ur-usla bok jag måste läsa klart // Sötnos
Söta Adam // Köpte varm choklad // Åt god lunch // Hösten visar sig med dimma och allt!
Fick testat ansiktsmasker // Sötnos // Söta Jennifer testar sin nya mössa ^^ // Min älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0