19:10

Hej hallå! Idag hade jag en jätte bra dag i skolan. Vi började med en riktigt lärorik spanska lektion där våran spanska lärare spelade upp spansk musik under hela lektionen, det var faktiskt en underhållande & kul grej under lektionen!
Sedan åt vi på ett riktigt bra café, jag har aldrig ätit någon riktig mat dom senaste veckorna på Jensen men idag åt vi kyckling filé med klyftpotatis och sallad. Så himmla gott, det har varit thai, baugetter, sallader, indiskt och kebab. Men idag fick vi riktigt god och bra mat! 
Nu ska jag strax sätta mig med en skål med glass här framför datorn och börja skriva på mitt repotage om arbets förhållanderna i Indien! Ha en fin eftermiddag, kram! 
Goaste lunchen! / Söta Caroline & Antonio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0