09:26


Min prins imorse!

God morgon! Har ni någonsin gått och lagt er bara för att sova någon timma eller två och sedan vaknat upp och trott att det är en ny dag? Precis det jag gjorde igår, så läskigt att man blir så förvirrad. Jag skulle sova en liten stund så att jag skulle orka med allt igår kväll, sover i 3 timmar, vaknar och tror att det är morgon. Sedan somnar jag om och sover i 16 timmar. Så man kan lätt säga att jag har sovit ut. Strax ska jag ut på en PW med Amanda och sedan ska jag äta frukost. Ska iväg på ärenden idag med min familj, och sedan kanske iväg på loppis en snabbis. Jag behöver även plugga inför prov & läxor! Nu ska jag ut, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0