What a perfect sunrise

God morgon! 
Jag ska gå rak på sak, filmen igår, herregud! Asså filmen var väl inte topp 10 men den var läskig, speciellt i slutet. Jag är inte så mycket för andar och sånt, det är inte min typ av skräckfilm men om man nu sett 1,2,3 så ska man såklart se 4! Och hjälp vad alla skrek i biosalongen, helt sjukt!
Vi var elva från klassen, det var grymt roligt och en kul grej att göra! Vi åt godis, snacks, popcorn, nötter, drack läsk och jag och Miyase åt B&J med osthyvlar, haha! Dom hade inga skedar på Netto så vi köpte osthyvlar, vrickat jag vet..! Men en grymt kul kväll! Jag ger filmen 4/5 eller om man ska vara exakt 3.5/5 haha!

Idag ska jag träffa Hanna i stan, jag beöver verkligen nya kläder och det ska bli super kul att äntligen få träffa henne igen! Vi kommer väl fika och gå runt i butiker! Kommer bli en grymt bra tisdag i alla fall! Nu måste jag äta frukost, ha en toppen tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0