Lyckad onsdag!

Lunch med Jennifer // Höstbild från imorse // Volleyboll bilder med Caroline och Antionio!

God kväll! 
Jag har haft en bra dag idag. Åkte in vid 10 och lunchade med Jennifer och sedan åkte vi till Kviberg och spelade volleyboll med alla andra från Jensen! Det var faktiskt kul även om vi vann en gång utav 3 haha! Var hemma vid 4 och åt, sedan tog jag moppen hem till farmor & farfar som inte är hemma för tillfället. Dom är i Spanien därför vattnar jag blommor och häntar posten, ah det har ni hört innan. Eftersom att Saga pluggar här hemma var det inte tyst hemma så jag tog med böckerna till farmor & farfar och satt där i min ensamhet och pluggade! Skit bra, fick en massa gjort! Farmor hade även handlat lite fika, glass och dricka som jag kunde ta. Så min eftermiddag har tillbringats hos deras hus! Nu ska jag vila, ärligt, jag är helt slut! Nu vill jag bara ha lov! Imorgon ska jag fin-slipa på min spanska när jag kommer hem men sedan är jag helt klar! Vill ha loov! Skriver strax mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0