Friday!

Heejsan, äntligen fredag! Idag startade min dag med ett välkomms-samtal med min coach Daniel tillsammans med min mamma vid 12 snåret. Sedan åt jag lunch med några från klassen och sedan började skolan! Jag har haft en bra skoldag, precis som alla andra, haha! Jag år precis indiskt och kollade även på X-faktor tills jag tröttnade.
Just nu vill jag bara vila, tillsammans med min datorn & min godispåse framför Andra Avenyn, imorgon blir det plugg, men ska även träffa Caroline & Ulrika! Så kul ska det bli att träffa dom, som sagt nu blir det AA för mig!
Ha en toppen bra kväll så skriver jag kanske senare ikväll! Puss & kram!
 
Eftersom att jag inte bloggat så mycket under denna veckan bjuder jag på några bilder från veckan!
Fikade/pluggade på Subway tillsammans med söta Jennifer!
Åt lunch med mina fina klasskompisar // Var på Ikea med mamma
Hjälp vad det har regnat denna veckan!
Åt lunch med Caroline, Miyase & Jennifer // Firade kanelbullens dag med Adam & Jennifer // Åt god lunch, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0