Fin fantastiskt vackra vän Isabella H.

"Detta är min vackra vän Isabella, hon är verkligen en utav mina skatter! Hon är allt man kan önska sig och är guld värd, jag skulle inte må såhär bra utan henne. Jag hoppas verkligen att vi är vänner livet ut för allt känns på plats när jag är med henne! Vi har alltid lika kul, och jag tror ingen förstår vilka underbara stunder vi har haft tillsammans och jag tror ingen förstår sig på våran humor! 
-Tack Isabella för att du alltid finns där för mig och förstår mig och bryr dig, det betyder så enormt mycket för mig! Du är värd allt du önskar och jag vill önska dig all lycka i ditt liv! Jag älskar dig bästa vän!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig du är!!!!!!!!!!!!!!
Älskar dig! Du betyder jättemycket för mig också!!!!
Finner inga ord till hur mycket jag älskar dig och vad du betyder för mig!
<3 <3 <3


Svar: Bästa vän!! <3
Disa Thorsson

2012-10-29 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0