Classmates!

God kväll! Jag har tillbringat min eftermiddag i sängen för usch vad dåligt jag mår! Jag har huvudvärk, förkyld och mensvärk, fyfan! Ska i alla fall ha fredagsmys med familjen! 
Min dag har varit bra, ganska chill skoldag för att vara en fredag! Min helg kommer bestå utav att plugga, städa och släktkalas! Dessutom måste jag förbereda mat och dessert! 
När jag kom hem idag hade mitt klassfoto kommit, även porträttfotot!
Okej nu ska ni få veta vad alla heter, även om det saknas fyra personer! Vi börjar från vänster högst upp i kanten - Pontus / Felix / Shayan / Julia / Antonio / Olivia / Clara / Viktor / Adam / Tiberius.
Nästa rad från vänster - Julia (har slutat) Kumba / Marija / Linn / Isabelle / Miyase / Jennifer / Tobias / Michel Disa / Lärare, Johan
Nästa rad från vänster - Caroline / Emelie / Mikaela / Rebecka / Monique / Amanda / Sofia
SA12B♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0