Awesome day!

Hej mina fina!
Jag har haft en grymt bra dag med Hanna, bättre än jag hade förväntat mig! Först träffades vi inne i stan, gick runt i massa butiker samtidigt som vi pratade om allt! Om min klass, om hennes nya klass och skola osv osv! Det var så otroligt kul att träffa henne! Vi hade i alla fall jätte roligt, vi åt lunch på Jensen eftersom att Hanna ladrig hade ätit där så jag drog med henne dit! Sedan efter att ätit och snackat köpte vi glass och spanade runt i butiker! Jag fick köpt tre plagg på rean och ett stickat pannband nu till vintern! Jag kom hem vid 6 och sedan dess har jag bara slappat! Det tar på en att gå runt i stan, kommer säkert att ha ont i benen imorgon, redan ont i fötterna!
Jag hade i alla fall en grymt rolig och bra dag tillsammans med Hanna, hoppas det blir flera! Imorgon ska jag träffa min farmor och kusin, och tyvärr ska hon hämta mig 8... Måste altså gå upp tidigt och lägga mig tidigt. Usch, aja! Kommer även behöva plugga imorgon, har ett spanska prov och ett matteprov! Kul med skola, not! Ha en grym kväll, ta vara på ledigheten säger jag bara! Det går fort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0