Monday

God kväll!

Idag har jag haft en helt okej dag, det började med badminton och sedan fortsatte dagen som vanligt i skolan! Gillar inte måndagar, dom är så långa och orättvisa! 08:30-17:00 inte så kul! Men efter skolan när jag kom hem åt jag och sedan åkte jag hem till mina farföräldrar som är utomlans! Jag hämtar posten och vattnar deras blommor, ah ni vet jag har nämt det innan! Farmor hade som vanligt lämnat pengar, godis, glass, hönökaka, läsk! men vill göda mig verkligen, så där satt jag och pluggade matte och unnade mig lite gott! Fick en massa gjort, jag gillar verkligen att plugga i deras hus det är något med harmonin som får mig att studera bra! 
Imorgon är det tisdag och jag börjar 10 med matte-fördjupning! Låt veckan rulla på!
Ha en fin kväll och en grym vecka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0