Mitten av skolveckan

-Det är så super mysigt i stan just vid denna tidpunkten på året! // Söta Michel & Miyase! // God lunch!!

Hejsan, anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag pluggade hela dagen igår! På fredag har jag ett viktigt naturkunskapprov, eller ah alla prov är viktiga men jag har bara naturkunskap denna terminen så jag måste behålla mitt C eller ännu bättre kanske ett A eller B? Vem vet! Jag har i alla fall pluggat stenhårt och ska jag fortsätta strax igen! Jag hoppas att ni förstår att skolan går före bloggen, speciellt nu när det är mycket viktiga prov och inlämningar! 

Idag hade jag ett muntligtprov i svenskan, vilket gick bra sedan hade jag samhällskunskap och matte! Kvarti ett slutade vi och jag, Jennifer, Miyase, Antionio och Adam åt lunch ihop! Sedan begav vi oss hem! Imorgon är det redan torsdag, och sedan helg! Grymt skönt ska det bli, även om jag måste plugga matte och samhällskunskap haha! Äsch jag ska inte klaga, eller hur Jennifer? Haha!

Tillbaka till pluggandet! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha precis, klaga inte!

2012-11-21 @ 20:53:59
URL: http://nattstad.se/Jennifermaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0