Måndagar kan bara dö.

Gina Tricot // 249 .-

Heej, just nu sitter jag i en stor mysig stickad tröja och en kopp varm choklad! Är helt slut efter helgens arbete och efter min låånga skoldag! Orkar inte berätta om allt men jag kan tala om att vi hade dans på idrotten idag och det var hemskt haha! Efter skolan gick jag, Jennifer, Miyase, Adam och Antonio runt i stan fick med mig en stickad topp från gina, den ni kan se ovanför!
Jag är i alla fall glad över att mitt rum är klart, ni får se när jag inrett allt som vanligt igen, allt är inte på plats nämligen! Nu ska jag fortstta mysa framför datorn tills det är dags för sängen, vill bara sova! Ha en fin kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Linn

åh tack!! Ja den är från gina, tror den kostar enbart 99 kr nu. Kram :)

Svar: Åh tack! :)
Disa Thorsson

2012-11-05 @ 18:57:57
URL: http://nattstad.se/linndim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0