Lyckad kväll!

Pappa fick rödvins-salt som var väldigt uppskattat av honom och även choklad till kaffet. A lá France!
Söta mamma, tyvärr fick jag bara en bild på henne från ikväll!
Vi åt kalkon, sockerpotatis, potatis, sås, morötter och svartvinbärs gelé!
Vi hade tänkt att bjuda på äpplepaj men så kom morfar med en tårta så den åt vi istället! Grymt go var den!
Och som vanligt kommer alltid morfar med pengar eller godis, ikväll blev det godis! Sötaste morfarn på jorden!

Hejsan mina vänner! Morfar lämnade vid sju tiden och sedan dess har jag pluggat och kollat på solsidan! Vi hade en grymt lyckad kväll även om det blev lite mycket historia där i slutet, haha! Vi åt god mat och efterrätt, pratade om mycket roliga saker och speciellt om förr! Lyckad kväll! Lämnade precis min mattebok och ska strax förbereda inför imorgon, har börjat lära mig det att alltid fixa saker kvällen innan och inte springa runt vid 6 tiden och fixa saker haha, så typiskt mig! Ska även fixa mina naglar!

Imorgon börjar skoldagen med ett dansprojekt på Friskis & Svettis, vi har blivit indelade i gruppen och ska hitta på en dans ihop, haha och den ska bli betygsatt, haha jag döör! Ska bli kul att se allas danser, och min egen...
Nu ska jag lämna datorn, puss & kram sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0