Julbelysning täcker hela stan

Hejsan! Idag började vi 9 och det var skönt, skönt att slippa dom tidiga tiderna! Jag, Rebecca och Caroline åt riktigt god lunch, godaste på länge, jag år laxpaj! Denna veckan har jag sen vecka, det ska bli skönt att inte behöva gå upp halv 6 varenda dag! Men, det är mörkt vid 4 och idag kom jag hem runt 6 så det blir både mörkt fort och man kommer hem sent! Ett stort plus är att allt julpynt har kommit upp här i Göteborg så det är så extremt mysigt, tänk sedan när snön kommer? Helt otroligt mysigt! 

Nu har jag precis ätit och ska kanske sätta mig med lite matte, egentligen behöver jag inte plugga idag för att vi har en hel ledig dag på onsdag, resursdag som det heter på Jensen, så grymt skönt! Då kan jag komma ikapp med allt plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0