Födelsedagsmiddag!

God kväll! Jag har ätit en riktigt god middag med min familj! Och pappa fick sina efterlängtade presenter, han fick några franska ostar, marmelad och en salamikorv! Han fick även en pepparkvarn som han har tjatat om i alla år! Jag hoppas han fick en lyckad dag även om han inte ville fira denna dagen så stort. Jag antar att det inte är lika kul att fylla år när man är 49, men nästa år ska det firas! Hörde jag en resa till London? Japp, kanske det! Haha, både mina föräldrar fyller 50 år nästa år så firas ska de! Idag har jag spenderat tid med mina familj och min mattebok, har prov på torsdag men det ska nog bli bra! Ikväll blir det en lugn kväll framför tv med massa gott och min familj! Det är precis vad jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0