Farsdag

Först vill jag tacka min pappa för att han är grym! Han finns alltid tillhands och jag vet inte hur jag skulle klara mig utom honom, jag menar vem skulle annars hjälpa mig med moppen? Haha nej men idag ska han firas för att han är min pappa! Vi ska äta middag och dessert ihop och min morfar kommer hit så att mamma får fira sin pappa! Han har fått två fina franska presenter eftersom att han är galen i Frankrike, han blev i alla fall jätte glad!

Idag ska jag fira min pappa som sagt men även plugga, det där med pluggfri helg funkar inte längre! Jag kom precis på att jag har en massa att göra, men jag behövde en ledig dag som igår faktiskt så nu och ikväll får jag studera lite! Lite söndags ångest sådär! Jag har engelska, samhällskunskap och matte tills på fredag, ooops! Allt på samma dag, tur att det är i slutet av veckan i alla fall! Ha en grym dag och glöm inte att ta vara på era pappor, man har ju bara en, ta väl hand om varandra. För en dag kanske det är försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0