En bra start på helgen

Hejsan! Går dagen var riktigt bra tillsammans med Isabella! Efter att jag hade slutat skolan vid 5, åkt hem och ätit tog vi bussen till Ica och köpte en massa frukt! Jag tror vi nästan spenderade 1 ½ timme där inne! När vi kom hem till mig fixade vi en enda stor fruktsallad med hallon, kiwi, banan, grape, päron, apelsin och melon. Vi toppade salladen med passionsfrukt! Vi spenderade kvällen framför både TVD & TB, en liten vampyr kväll!
Det var ett bra slut på skolveckan och en bra start på helgen! Ikväll fortsätter helgen tillsammans med Caroline & Ulrika, men det skriver jag mer om senare! Nu ska jag plugga lite Naturkunskap! Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0