Onsdag

Hejsan! Jag bloggade inte igår för att jag inte kände för det och för att jag halv somna i sängen när jag kom hem! Det känns som om sommaren är påväg till höst igen, när man är trött och hängig! Idag hade jag en helt okej skoldag, imorgon är det den sista elevensval lektionerna. På fredag ska vi ta spexfoto, jag ska vara tönt! 
Imorgon ska jag iväg och köpa lite saker till klassresan och till balen sedan ska jag på ett informations möte om mitt sommarjobb - förskola! Min dag imorgon kommer vara upptagen!
Så fort pappa kommer hem ska jag klippa gräsmattan, jag vet inte varför jag gör det. Men jag gillar doften och det är en anledning att vara ute i solen! Dom sista dagarna har det varit så, molnigt på förmiddagen och solsken på eftermiddagen! Vi hörs strax igen, pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh vilken fin kjol! Har kommer den ifrån? :)

2012-05-30 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0