Back!


Bella & jag igår!

Heeeej! Ursäkta att jag inte bloggat! I förrgår var jag som sagt barnvakt och vi hade krångel med vårat bredband här hemma också men nu är jag tillbaks! Igår hade min mamma ett inrednings party, det var riktigt kul och det fanns en massa snygga saker. Det var nämligen mammas arbetskamrat som har ett ytterligare ett jobb som säljare. Det var i alla fall riktigt kul!

Jag kan ju inte säga något annat mer än att vädret här i Götet är underbart! Även om jag praoar och är inomhus så säger alla kunder att det är huur varmt som helst. Men det känner jag när jag åker till Majorna och från!
Nu ska jag ta på mig och föna håret, vi hörs när jag kommer hem! Men jag ska till Ulrika idag också och sy upp min avslutningsklänning! Kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0