Två måsten

Som sagt sa jag att jag hittade lite saker i några butiker, här är två grejer som jag gärna skulle vilja köpa!
1)

En riktigt läcker "Disa" jacka! Jag såg denna inne på Monki och tänkte "den ska jag bära i vår" och det stämmer riktigt bra för jag ska iväg imorgon och köpa den! Det klickade verkligen och jag vill inte ha en svart jacka i vår som jag hade förra året - en tråkig svart skinnjacka.. Det sa klick och imorgon blir den min!!

2)
En enkel klänning, kanske en avslutnings klänning! Eftersom att jag går ur nian nu till sommaren så ska vi på våran skola ha bal. Alla nior kommer vara uppklädda och fina. Därför vill jag bara lägga ner så lite tid och pengar på min skolavslutnings klänning och lägga tiden och pengarna framförallt på min perfekta balklänning som jag inte hittat än. Klänningen ovanför hittade jag på Rut m.fl och jag tyckte den var enkel och söt. För mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kostar klänningen??? Den var sååå socker söt!

2012-03-05 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0