Stan med Amanda

Hejhej! Förlåt för dålig uppdatering men det blev så veligt i morse så jag hann inte. Idag har jag varit i stan med Amanda i det underbara vädret! Jag var ute efter ett nytt iphone skal och det fick jag med mig hem, ett blått snyggt skal från Teknik Magasinet! Vi åt lunch på en thai resturang, gick i butiker och fikade på Espresso house.
Lite senare i stan träffade vi Amanda (den andra), vi kollade ytterligare lite i butiker och pratade en massa!
När jag kom hem från stan för någon timme sedan så tog jag moppen till maxi och köpte godis till mig och Bella. Vi ska ha en liten sleepover här hos mig ikväll, det ska bli riktigt mysigt! Nu kommer bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: Louise

Kan ddu inte visa skalet, vill gärna ha lite tips på iphone skal! :))

2012-03-31 @ 19:12:26
Postat av: Amanda Sernborn

Hahaha snygg tjaj där x)

2012-03-31 @ 19:22:27
URL: http://amandaolssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0