#MTVworldstage

Hej! Jag har haft en riktigt bra dag! Efter att jag hade jobbat åkte jag hem och åt och sedan körde pappa in mig och Bella in till stan. MTV world stage pågick nämligen här i Göteborg ikväll! Det var grymt men inte som jag tänkt mig. Det var väldigt mycket folk, och det var svårt att se men så är det! Efter att Loreen hade sjöngt tog jag och Bella en fika på EH och träffade Amanda, Amanda Magnum och Issa! Vi satt och fikade och det var riktigt mysigt. Sedan lämnade jag och Bella tjejerna och gick ner längs Avenyn. Nu är jag hemma och är helt slut i benen, jag är även trött!

Imorgon blir det sovmorgon, midsommarafton! Får se vad som händer, tror att jag ska vara med Amandorna!
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på någon gó serie! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0