Dagen före avslutningsdagen

Hejhej! Jag har varit lite självupptagen dom senaste timmarna! Jag har rakat benen, suttit på lös naglar, planerat hår och smink inför imorgon! Jag är väldigt exalterad inför imorgon. Det ska bli riktigt kul!
Idag var det en ytterligare en meningslös dag. Jag åkte till skolan och i någon timma så städade alla och sedan åkte alla hem. Jag, Caroline och Ulrika åkte hem till Caroline och åt lunch och slappade lite tills runt 2 tiden. Det var ju kabaré idag, och det var riktigt kul och bra! Lärarna dansa, sjöng och visade en film som dom hade gjort själva. Kommer faktiskt sakna våra lärare! Tyvärr hinner jag inte uppdatera mer idag eftersom att jag fortfarande har mycket att stå i! Ska strax ut på en promenad med Mimlan (valpen) som vi tar hand om! Ha en riktigt trevlig fortsatt dag! Skriver imorgon!
Finalen på kabarén!
Våran lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0