Monday

Hej! Idag hade vi en ganska oseriös lektion på morgon och sedan var resten av skoldagen inställd förutom på eftermiddagen för då spelade lärarna fotbolls match mot eleverna!
I alla fall i förmiddags så åkte jag, Caroline, Ulrika och Matilda in till stan. Vi fikade på Subway och gick runt i klädbutiker och hade det riktigt mysigt! Efter att vi hade varit runt i stan så åt vi lunch på donken och sedan åkte vi till skolan igen. Fotbolls matchen var riktigt kul att se på och lärarna vann med 1-0! 
Jag har haft en riktigt bra dag med mina vänner och jag tror att resten av skoldagarna kommer vara lugna. Det kommer säkert bli inställda lektioner hit och dit men det är alltid okey!

Satt precis och kollade klart på första delen av säsong 5 med True Blood, såå bra! Jag har inget för mig nu i eftermiddag. Jag kommer säkert sysselsätta mig med något nu inför avslutningen på torsdag!
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0