Midsommar

Hejsan! Oj vilken förändring det är här på blogg.se, jag har läst på många bloggar att det har skett en förändring och wow vilken förändring! Men det ska bli kul och se om man vänjer sig eller inte! Det är superbra att man kan ladda upp flera bilder samtidigt! :)
Idag är det midsommar och dåligt väder, men men vad gör det! Ikväll ska vi träffa några kompisar och innan det ska vi äta midsommar middag här hemma! Midosmmar är inte som innan, det var roligare när man var yngre och dansade kring midsommarstången. Visst man kan dansa nu i min ålder också men jag har tröttnat på att sjunga "små grodorna, små grodorna är lustiga att se"! Nu ska jag strax äta lunch och sedan ska jag hjälpa min syster med hennes bloggdesign faktiskt! 
Ha en toppen bra midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0