Imorgon blir det nervöst

Hejhej! Jag har haft en lång men mycket bra dag! Jag jobbade som vanligt och sedan tog jag bussen till Partille, Allum. Jag överraskade Isabella genom att besöka henne på hennes jobb! Hon har väldigt tråkiga tider, 13-19 så jag tänkte "varför inte åka och hälsa på?". Så det gjorde jag! Jag tog en baugette och dricka och gick även runt på Allum, kollade på rean medans hon fick jobba klart! Efter 19 åkte vi hem! Nu ska jag fixa mina naglar och sedan sova! Imorgon får jag reda på om jag kommer in på min Gymnasieskola, SPÄNNANDE & NERVÖST!!!
Ha en riktigt bra dag idag och imorgon, puss & kram!!

Här kommer några av bilderna från igår! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0