Hönö Klåva

Hejhej! Gud vad trött jag är. Jag har i alla fall haft en riktigt bra dag ute på Hönö! Vi tog med oss våra skånska gäster och gick runt och kollade och fikade! Vi promenerade runt med hundarna, åt räkor och glass! Det var ganska mulet i förmiddags men när vi var påväg hem sprack det upp och solen sken ordentligt!
Jag har haft två riktigt bra dagar, både igår och idag! Men nu är jag så otroligt trött så resten av dagen ska jag vila. På måndag börjar jag sommarjobba! Jag ska sommarjobba på en förskola 10 minuter härifrån! Det ska bli kul men sommarjobbet varar i tre hela veckor! Jaja, jag får betalt i alla fall! 

Nu ska jag kura ihop mig i soffan med min godispåse, frukt och en bra film! Ha en fortsatt trevlig lördag!
Zeke!
Mimlan! (hunden vi passar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0