Fredag

Hejhej! Nu har det gått två veckor med praktik och jag är helt slut! Jag känner verkligen i varje del av kroppen att jag behöver vila och ta det lugnt denna fredag! Hade lite hemma spa förut, hade fotbad, ansitktsmask m.m. Det var jätte uppfriskande och riktigt skönt men insidan botas tyvärr inte av sådant! 
Det är i alla fall fredag och jag blev tillfrågad om jag skulle med på bio med mina bästisar, Amanda & Bella. Jag vill så gärna men det är bäst för mig att jag stannar hemma ikväll och blir friskare, så att det inte blir värre!
Hoppas ni mår bättre än mig, kommer sitta vid datorn en hel del ikväll så det blir en och annan uppdatering! Puss!
 
Här får ni en provsmak på kvällens bilder jag kommer bjuda på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0