Borta bra, men hemma bäst!

Hejsaan! Jag känner mig helt urladdad. Jag har haft tre riktigt bra dagar på Gotland i Visby! Vi har gjort väldigt mycket varje dag och det känns som om alla dagar bara runnit iväg!
Vi bodde i Kneipbyn i en enda stor stuga med flera sovrum och samlingsrum! Jag tycker det var ett riktigt trevligt och mysigt ställe! Vi hade ett schema som vi följde varje dag. Vi åkte på bussturer och utflykter runt om i Gotland!
Tyvärr orkar jag inte berätta allt i högsta detalj men jag kan säga att vi hade det riktigt kul!

Jag kom hem för drygt en timme sedan och jag har bara duschat, tagit bort sminket och ätit. Känner mig lite som en ny person som man säger, haha! Skönt att vara hemma i alla fall, nu startar bloggandet som vanligt! Hoppas ni hade tre riktigt bra dagar som jag!

Eftermiddagens lilla outfit och mitt fruktiga mellanmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0