Avslutning & Bal

Hejsan hejsan! Vilken dag det var igår! Först hade vi en grym avslutning och sedan bal! Mellan avslutningen och balen var jag och Ulrika hos Caroline. Vi sminkade oss och fixade det ytliga inför balen! Runt 6 var vi på skolan igen med våra vackra klänningar och det var riktigt fint! Alla killar hade smoking eller kostym och alla tjejer hade riktigt vackra klänningar! Sedan kom det en buss som körde oss till Röda Sten, som ligger vid Älvsborgsbron! Stället var perfekt, man kunde vara ute på kajen, det fanns en altan och stället inomhus var riktigt mysigt! När vi kom dit fick vi en välkomms drink och sedan blev det tre-rätters. Jag har riktigt ont i kroppen idag för vi dansade hela kvällen lång. Det slutade med att alla tjejer tog av sig sina klackskor och stog barfota eller i strumpor! Riktigt ös var det och riktigt riktigt kul!! Jag var hemma vid halv 2 och då däckade jag. 

Som sagt, det värker i kroppen idag men vi hade grymt kul! Kommer sakna min klass, 9c3!
Skriver mer sedan, och bilder kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0