Take care

Take Care
Jag är riktigt kär i alla produkter från The Body Shop. Något som jag tycker är viktigt är att smörja in sig efter att man duschat, solat eller rakat benen. The Body Shop har ju ett riktigt brett sortiment när det gäller Body Butter, jag har valt ut dom flesta av mina favoriter. Att scruba sig är ju en viktig del också, scruba bort den gamla hyn för att sola och sedan få en fin och brun hy!  Body Butter & Body Scrub me love! ♥

-Tidsinställtinlägg-
Hej, just nu bilar jag ner till Frankrike! Om resan går som den ska kommer vi beräknat vara i Frankrike den 21 Juli. På hotellet kommer bloggningen bli normal igen! Ha en fortsatt trevlig sommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0