Gråa lördagen

God morgon! Det är första gången på flera veckor som jag verkligen kan blogga på morgonen och säga god morgon! När jag är ledig sover jag så länge oh bloggar oftast runt 12. Idag vaknade jag halv 8, inte så lustigt när man har gått upp halv 7 varje morgon i tre veckor! Igår kväll firade jag och Isabella vår ledighet, det var jätte kul och jätte roligt att man äntligen är fri från allt! 

Jag har precis ätit en skål med yoghurt och houngsmelon, bra start på dagen! Idag ska jag träffa Caroline och Ulrika. Vi ska in till stan för att gå på bio, det passar bra med det fortsatt tråkiga vädret! Vi ska se Ice Age 4, haha! Men jag har sätt alla andra tre filmer så det känns både kul och bra att följa filmerna, hahaha! Förresten, igår när jag lämnade förskolan fick jag en present av dom. Jag fick en blombukett och ett presentkort SF Bio, så det passar bra att spendera den presenten idag! Innan jag åker till stan ska jag fixa en outfit, sminka mig och måla naglarna! Ha en riktigt bra dag allihopa så hörs vi sedan innan jag åker, kraaaam!
 
Bjuder på två "mat bilder" från igår!

Kommentarer
Postat av: william

mmm vad gott:D

2012-07-08 @ 12:57:26
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0