Dear sunday

God morgon! Ledsen att jag inte bloggade igår, men jag hade en jätte bra dag! Jag åkte in till stan med Amanda & Isabella! Vi hade det jätte trevligt, vi åt lunch, shoppade och fikade. Jag fick hem fem plagg från rean, riktigt nöjd med mina köp! Som sagt, jag hade en jätte trevlig dag igår! Nr vi kom hem från stan var vi hos mig och solade. Sedan på kvällen satte vi oss med massa gott framför en film! Underbar dag!

Idag skulle jag egentligen åkt till Frölunda med Caroline och Ulrika, men Ulrika är sjuk och jag är sjukare än vanligt! Idag ska jag försöka bli frisk, bara vila och ta det lugnt! Orkar verkligen inte vara sjuk mer! Ha en riktigt go dag så skriver jag mera sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0