70 mil från Münster i Tyskland

God kväll, nu kom vi precis upp från en riktigt god middag här nere på hotellet! Riktigt gott med ett rejält mål, vi stannar ju bara på massa bensin mackar och äter mackor! Det är ganska jobbigt att bila faktiskt, och jag längtar hem så otroligt! Vill hem till mina vänner, djuren och till mitt hem! Imorgon blir det uppt tidigt och bila hela dan, imorgon kommer målet vara Tyskland, blää! Vill bara knäppa med fingrarna och vara hemma, men nej nej!
 
Nu ska jag kolla klart på Vampire Diaries, som visas här i Frankrike! Dubbat, så jäkla dålig dubbning så det är inte sant! Men men, alltid nått! Ha det riktigt riktigt bra så kanske jag skriver på nästa hotell i Tyskland!
PUSS & KRAM PÅ ER! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0