Ben & Jerry´s


HEJ! Jag tänker inte ta upp hur dålig jag är på att uppdatera. Utan bara berätta vad jag gjort! Efter skolan igår åkte jag, Caroline och Ulrika hem till mig och åt mellis och sedan åkte vi till gymmet och gymmade i ungefär två timmar. Sedan åkte vi spontant till ica och köpte varsin Ben & Jerry. Det var jätte länge sedan som jag åt Ben & Jerry så det var en riktigt god upplevelse!
Idag är det freedag, så skönt men jag har prov vecka fem som jag måste plugga till. Det kommer bli tufft nu i nian, sista terminen. Jag kom precis innanför dörren efter en riktigt härlig promenad med Amanda. Strax ska jag äta och kolla på tv sedan blir det TVD med Ben & Jerry´s! Vi hörs av sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0