Fem frågor, fem svar

Jag har fått några frågor i min Blogresponse som jag hade tyckt att vara kul att ta upp här!

SVAR: Ja jag vet faktiskt inte men der beror på hur många år frammåt! Det jag kan säga är att jag kommer börja på en helt ny skola inne i stan efter sommar och skaffa en massa nya människor. Det är väl det jag vet tills nu. Och om man blickar fram ännu mer så hoppas jag på ett riktigt roligt jobb och egen lägenhet. Annars vet jag inte, försöker att leva i nuet!
SVAR: Jag har valt en gymnasie skola som heter Jensen Gymnasium som ligger vid Näckrosdammen och vid Kungsportsplatsen. Jag ska gå Samhäll Beteende så det blir den skolan vid Näckrosdammen, den skolan är bara för samhäll elever! Som andra handsval har jag valt Drottning Blankas gymnasim, Sammhäll Beteende! Och som tredje handsval har jag valt Hvitfeldska gymnasium, Samhäll Beteende! Varför jag valde Samhäll Beteende är för att jag vill jobba med människor, hjälpa människor och då hörde jag att Samhäll Beteende var en bra linje/inriktning!
SVAR: Jag tror att det kommer bli mycket bättre och mycket mer intressantare eftersom att jag kommer börja på en ny skola. Det kommer bli som en liten ny start för mig. Nya vänner, nya lärare som ett nytt liv! Jag ser fram emot sommaren också!
SVAR: Jag har ju redan piercat mig i naveln, den 12 November. Men om jag hade fått pierca mig en gång till så hade jag tagit fler hål i öronen! Jag tycker det räcker med navelpiercing, är inte så mycket för kropps och ansikts-piercing!
SVAR: Nej det skulle jag inte säga att det var. Det finns många skillnader och det skulle ta sin lilla tid om jag skulle säga det men True Blood är för lite äldre tex i min ålder. Det är mycket sex, droger och blod då. Jag blev galen i True Blood när jag började kolla på min box. Jag tycker ingen av dom är läskiga men visst True Blood är lite mer grövre om man säger så! Jag tycker absolut att det är värt att kolla på True Blood, och man kan alltid kolla på youtube lite om man känner sig osäker på att köpa boxarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0