Tre vampyr frågor


Här är tre vampyr frågor!
SVAR: TB står för - True Blood & TVD står för - The Vampire Diaries


SVAR: Jag vet inte riktigt, dom är olika på sina olika sätt men eftersom att jag började kolla på The Vampire Diaries först och föll för vampyrer så tycker jag mest om TVD. Jag tycker även att skådespelarna i TVD är bättre men såklart gillar jag TB också för Alexander Skarsgård spelar Eric Northman. Snygg som attans! Men jag tycker att TVD är bättre!
SVAR: Jag har alla boxar som går att köpa. TVD säsong 1 & 2 och TB säsong 1,2 & 3. Men TB säsong 4 finns inte i Sverige än men den finns i USA. Den går att boka på cdon.com nu men tills dess kollar jag på sidor. Det kanske är olagligt men ärligt talat bryr jag mig inte, jag köper filmen sen ändå. Så pengarna går ändå till skådespelarna eller hur det nu går till. Sidorna som jag kollar på är movie2k och 1channel. Sedan visas TVD säsong 3 i USA men inte här i Sverige, TV6 visade men nu har dom uppehåll - kolla länken! Men då kan man alltid kolla på sidorna jag länkade varje torsdag uppdateras dom nya avsnitten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0