Sun


Hejhej! Det blev lite sent igår när jag tittade på TB, jag vet inte vad som händer med tiden när man kollar på film den bokstavligt rinner iväg! Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att jag ätit frukost och duschat. Känner att min förkylning är tillbaka, jag trodde den hade "gått över" igår men antagligen inte. Jag får ta det lite lugnt och vila idag så att jag är helt frisk på måndag men jag ska fortfarande plugga lite! Nu ska jag kolla på ett nytt avsnitt av TVD säsong 3! Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad menar du med TB och TVD?

2012-02-17 @ 22:28:20
Postat av: Linn

Du verkar kolla ofta på serierna, har du boxarna och kollar gämnt eller kollar du från någon sida? I sånna fall vilken?? :) :)

2012-02-17 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0