Näst sista dagen

-Idag från bowlingen!

Hejsan allihopa!
Jag har riktigt bra dagar här i Danmark tillsammans med min familj & Isabella, men snart är det tyvärr över! Och snart är detta året över! 2013, det känns bra, en ny och fräsch start på något gott!

Igår badade vi alla tre, jag, Saga & Isabella! Efter badandet åt vi lunch och sedan besökte jag och Bella spa't alldeles själva! Det var grymt skönt! Vi badade i olika pooler som jag skrivit innan om, låg på massage bäddar, åt god frukt, bastade och badade jacuzzi utomhus! Sedan blev lite lite pyssel runt 6 snåret och sedan mat! Vi hade en grymt mysig dag igår och denna dagen var också bra!

Idag pysslade vi hela dagen, vi gjorde egna glasringar och andra smycken! Hela eftermiddagen bestog utav pyssel och bowling på kvällen efter en god middag! 
Det var riktigt kul med bowling, man blir aldrig för gammal! Pappa vann såklart, sedan kom Saga, Disa, Bella och sist mamma haha! Men vi hade kul i alla fall! Nu ska jag fixa inför morgon dagen, sista dagen på 2012!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0