LUCIA

Hejsan! Hoppas ni har haft en bra vecka, det är ju redan fredag imorgon! Helt otroligt fort har denna veckan gått! Igår besökte jag vårdcentralen för att kolla upp mitt finger som jag klämde i helgen i en dörr! Det var brutet och hade fått några sprickor, så nu går jag runt med en liten plast modell som håller fingret i en rak riktning, så att det läker rakt! Denna veckan har både gått fort och allt har varit bra! Skönt när man lyckas i skolan med inlämningar och prov!
Idag började jag 12 med ett muntligt prov i spanskan det gick väl bra.. Haha! Sedan rullade dagen på, vi åt god lunch och på engelska lektionen kom några lärare och lussade för oss! Dom hade klätt ut sig, en fint luciatåg var det! Slutade vid 5 och åkte hem direkt! Nu ska jag städa mitt rum och sedan ska vi här hemma ha lite luciafika! Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer
Postat av: emina

:(((((((

2012-12-13 @ 19:18:48
URL: http://eeminahalalkic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0