EN DAG KVAR




Hej & god jul på er alla! Imorgon är det rean julafton, åh jag kan inte vänta tills jag får öppna mina klappar! Det ska bli kul att se hur alla andra i min släkt reagerar på det jag har köpt också!
Idag träffade jag Isabella & Amanda, vi bytte julklappar och fikade! Vi hade det riktigt mysigt och kul hade vi också - som vanligt! Efter att jag hade haft dom här på besök åkte vi vidare till morfar! Där träffade jag min morbror och min morfars kompis Barbro. Trevligt trevligt, det var ett enkelt julbord dagen innan den stora dagen! Vi hade riktigt kul faktiskt och åt en massa gott! Vid 7 var det tid att åka hem, och ojj vad det snöade. Vi fick köra jätte långsamt! 
 
Nu ska vi ha uppesittarkväll här hemma, bara mysa och äta god mat! Haha mat, mat och mat! Imorgon är det julafton, wiie vad kul det ska bli!
Vill tacka Isabella & Amanda för dom fina klapparna jag fick! Tack, ni är grymma!
Visar alla julklappar imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0