There’ll be no clear skies if I lose you, baby!

Hejhej! Jag har haft en ytterligare bra dag! Bella sov hos mig inatt och vid 10 imorse vakna vi och gjorde oss i ordning för en dag på Fotö. Vi hade det jätte mysigt och riktigt kul. Vi hade med oss mat och fika och spenderade hela dagen vid vattnet! Vi besöker alltid samma ställe på Fotö, det finns ett hopptorn och jag har aldrig vågat hoppa från högsta men idag gjorde jag det!! Stolt! 
Haha vi hade i alla fall riktigt kul och det slutades med en go glass på Hönö, som förra gången!
Jag har precis ätit och duschat efter att ha klippt gräsmattan i värmen, helt slut! Min kväll kommer bli framför en go film tillsammans med god frukt och Ben & Jerry!
Hade hoppats på att få publicera min nya design, men blogg.se har krångel med arkivet så tyvärr går det inte!
Hoppas ni hade en fin dag, och det var så skönt att det äntligen blev sol & värme! 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Jag & Saga!Saga & Bella!Hoppade från högsta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0