När solen är nere är sommarlovet över

Hej! Nu är morgondagens outfit fixad- det blir en enkel topp med mönster, jeans och smycken. aglarna är målade och väskan packad. Jag ska strax gå & lägga mig, såå trött. Jag är inte ett dugg nervös men jag antar att det kommer imorgon på bussen.
Jag har haft en underbart sommarlov även om det inte blev som väntat. Nu är det dags för en ny skola, nytt ansvar, nya vänner, nya lärare, ny miljö nytt nytt nytt! Jag skriver gärna om mina tankar kring allt detta och ni får gärna ställa frågor. Skriver om mina tankar kring mitt val *Jensen Gymnasium* och andra tankar om allt som rör detta i ett inlägg imorgon!
Hoppas ni har fått en toppen & en underbar sommar! ♥
Godnatt till er! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0