Maggio!

Halooo! Sitter här och lyssnar på Veronica på högsta volym, "aldriiiig nöjd"!
Jag har haft en bra dag idag. Vi var runt i stan blandade med dom andra ettorna i olika grupper. Vi skulle fota olika saker som statyer och annat runt i Götet. Hade en riktigt fin och solig dag med väldigt mycket blåst. Blåste nästan bort men jag klarade att hålla fötterna på jorden! Vi lunchade på paprika jag & min grupp där Matilda faktiskt var med. Matilda gick i min ex-klass i nian. Vi hamnade i samma grupp och har hängt ihop hela dan idag tillsammans med andra trevliga från både min klass och Matildas klass. Hon kom nämligen in på Jensen också fast i A-klassen! Bussresan hem tog evigheter men jag hade faktiskt min syster i samma buss, hon åkte även med mig hem på min moppe. Lite kul med sällskap, haha! Haha hon fick även den coola hjälmen!
Nu ska jag äta BJ och kolla igenom Ikea katalogen, ska börja fixa mitt rum om någon vecka! 
 
Förrsten, ikväll blir det Veronica på Lisebeeeeeerg!! Tillsammans med Hanna (min nya klasskompis) & Ulrika! Kommer ha en toppen kväll, det kommer bli sol ocksåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0